Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Κυριακάτικα πρωινά..οικογενειακά!

Καλημέρα...
Καλημέρα Κυριακής,το λοιπόν αυτή η καλημέρα ήταν απο τα παιδικά μου χρόνια η πιο όμορφη!
Σήκωνόσουν υπο τον χτύπο των δαχτύλων του πατέρα μου στην πόρτα...
-τοκ,τοκ,τοκ μπουγααααατσα!Ξυπνήστεεεε!
ναι,στην οικογένεια μου είμασταν απο αναντάμ μπαμπαντάμ καλοφαγάδες, κάποιοι απο εμάς βέβαια ακόμη περισσότερο,αλλά αυτα ειναι τα ωραία μας σωστά?

Φωνές,γέλια,ζεστός καφές ν αχνίζει,παιδικά και κουβέντες μπερδεμένος...ανακατεμένες σαν τ αρώματα απο τα διαφορετικά πρωινά.χυμός φυσικός για τον πατέρα και μαρμελάδες σπίτικές,ακόμη μπουγάτσα με τυρί και με κρέμα για τη μαμά ,τη Στρατία και αργότερα για τη μικρή,εγω έτρωγα ...απ ολα ,άρα με τα χρόνια έγινε ανάμεικτη και εννοείται ροδοπάκι για όλους.Η μυρωδιά απο την πίτα να ψήνεται και το φρεσκοκομμένο κέικ δεν λείπουν ακόμη και τώρα απο το τραπέζι μας...

Δυστυχώς έχουν αλλάξει πολλά,αλλά ευτυχώς τα απλά πράγματα παραμένουν,Οικογένεια!Δε ταιριάζεις πάντα,όχι με όλους δηλαδή,αλλά είναι αυτοί που είναι πάντα εκεί και θέλουν πάντα το καλό σου,ακόμη και αν θυμώνεις,αντιδράς,διαφωνείς και ολα αυτά τα χαρακτηριστικά της οικογένειας που κρατάς μέχρι τα βαριά γεράματά σου.Η γιαγιά μου κερνάει καφέ και σοκολατάκια,ακόμη και αν δε θέλεις,και οι Ξανθιώτες καταφθάνουν πάντα με τα καλούδια τα ποντιακά της συμπεθέρας η οποία μετράει φέτος τον τελευταίο της χειμώνα.Κουβέντες για το φαγητό που ήδη μαγειρεύεται,ενώ ήδη υπάρχει η ερώτηση ρουτίνας του τι θα φάμε αυριο στο αέρα ...κλασική ελληνική οικογένεια!το φαγητό ειναι το επίκεντρο όλων.

Είμαι τυχερή,που έχω τέτοια οικογένεια!Έχει τα ψεγάδια της αλλά αυτο είναι το τέλειο της.Και οι Κυριακές είναι οικογένειά!Αρα και οι οικογένειες είναι Κυριακές.
Καλημέρα Κυριακή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου