Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

-μαμά ποιός είναι αυτος?

-Η δαδα, η θεια Χιτινα, ο μπαμπας, η μαμα, η θεια λουλα....
...μαμά ποιός ειναι αυτός?

Ήρθε ο πρίγκηπας με την αδερφή μου για το Πάσχα, ο γαμπρός μου θα δουλεύει ολη τη Μ.εβδομάδα και επειδή θα φύγω και εγώ και θα λείπω στις γιορτές, ήρθαν για να τους δω και να με δουν...βασικά εγώ να δω τον πρίγκηπα.

Δε φοράει παμπερς εδω και κάτι μέρες, τώρα που έχουν χρόνο και εν όψη καλοκαιριού προσπαθούν να το κόψουν.

-Γιώργο παμε να κατουρισουμε στην τουαλέτα? -ναι θεία Λουλα!
Και βαλαμε το πολυχρωμο παιδικο καθισματακι και μετά ξεφορτωθηκαμε τα περιττά ρούχα και τσρρρρρρρρ.

-την τιναξες Γιώργο?
Χαμογέλασα, να και κάτι που δεν ακούς συχνά σε ένα σπίτι με κορίτσια μόνο χα χα.Υποθέτω πως μαθαίνεις κάθε μέρα πως να είσαι μαμά γιού!

Συνήθως με το κτελ φτάνουν μεσημέρι οπότε βρεθήκαμε στο τραπέζι να τρώμε πολύ σύντομα! Γέλια χαρές και εννοείται ο πρίγκηπας να μονοπωλεί το ενδιαφέρον όλων και ομολογώ πως αυτό θα γίνεται πάντα. Στα πρώτα του βήματα, λέξεις, γράμματα, σκιρτήματα, χτυπήματα, βαθμούς, αποβολές, γιορτές, εκδρομές, πορειες, σχολείο, πανεπιστήμιο, στρατό.θα είναι πάντα ο δικός μου μικρός πρίγκηπας.

-ο θείος Κωστας είναι Γιώργο! -Α! Ο Θείος Κωστας είναι..
Γιατί θα είναι πάντα ολα τόσα απλά όσο παραμένεις παιδί.

Σφιχτηκα.χαμογέλασα.οι δικοί μου κρατάνε τις ισορροπίες και εγω το βαρύ φορτίο ενός "μυστικού" και το αφήνω να βαραίνει μονο εμένα.

Οικογένεια είναι όσοι βρίσκονται στο σπίτι, σαν κλείσει η πόρτα οταν βραδιάζει. Λίγες μέρες είναι, μετά θα φύγω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου