Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Έτη επτά.

Σαν αύριο,έτη επτά.
Με τον θάνατο απο μικρή δεν είχα διαφορές.
Οτι ήταν δικά του έπερνε,όσα ήθελα εγώ κρατούσα.
Μα την απουσία...την απουσία την τρέμω.

Σαν αύριο,έτη επτά.
Και αυτός ήταν κάποτε ο αγαπημένος μου αριθμός.
"Τωρα δεν έχω πια αγαπημένο" τραγουδάει ο Γ.Ανδρεάτος στο σκάκι...
"Όλα ,όλα και τ αλογά μου θα στα δώσω...όλα,όλα"

Όπως κάθε χρόνο λοιπόν και αύριο θα χαθώ απο τις παρέες.
Θα πάω στα κρυφά να τον εδώ και να τα πούμε όπως πάντα.
Μόνο που τώρα θα θέλα να μου απαντούσε σε όσα θα του πω.
Μα ειναι με αυτό τώρα,έτη επτά που σιωπά.
-----------------------------------
Της αγάπης την ουσία λέει την μετράς στην απουσία.
Τους ανθρώπους που αγαπήθηκαν ,μου έλεγε συχνά,τους χωρίζει μοναχά ο θάνατος.
Να,αυτός που σε πήρε και με άφησε μιση θαρρώ.
Να μου προσέχεις εκεί.

Σ αγαπώ.
Για τον πατέρα μου,το είναι μου το ίδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου