Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

collateral damages

Ετοιμάζοντας τα πράγματα μου για ένα ακόμη ταξίδι, σκέφτομαι ποσες αποφάσεις πήρα τον τελευταίο καιρό, πόσες απώλειες είχα, πόσες αλλαγές και χαμογελώ ακόμη και αν είναι μέσα απο τα δόντια γι αυτήν την τελευταία, τη Σημερινή.
Οι δυο καλύτεροι μου φίλοι λενε πως είναι μαζί μου ακόμη και αν διαφωνούν λέγοντας πως δεν είμαι εγω τέτοιος άνθρωπος. Και σας ρωτώ εγώ και αν επειδή οντως δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος μου φέρθηκαν έτσι?

Η απόφαση πάρθηκε, μένει μονάχα να σκεφτώ αν θα το κάνω πριν φύγω ή μόλις επιστρέψω.Είναι θέμα αξιοπρέπειας, ανθρώπινης υπόστασης και γυναικείας περηφάνιας. Δεν εχω κάτι να χάσω και θέλω να νιώσει οπως ένιωσα εγώ, που πάλευα να σώσω τα ασωστα χωρίς να ξέρω την αλήθεια. Να δούμε θα εκτιμήσει όσα έχει τώρα? Που δε της έφταναν ήθελε και τα δικά μου.
Χαλάλι της όμως, ενα μηδενικό και οι δυο.
Ενα τίποτα.
Παράπλευρες απώλειες θα το πω και ας με κρίνει ο ΜΕΓΑΛΟΣ οταν έρθει ή ωρα.
Εγώ παιχνίδια στη πλατη μου δε τα συγχωρώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου