Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Αρχή...

Να μαι πάλι...

Μπροστά στο λάπιτόπιον μου να μπερδεύω τους τόνους...
Η εναλλαγή καθημερινά μεταξύ ios και windows με ζορίζει...στον τονισμό μωρέ μονάχα...
Οκ, δε παραπονιέμαι πάλι ...
Χμμμμ, οκ, Σάββατο απόγευμα και ξέρω πως σας έλειψα...μεταξύ μας...και εμένα μου έλειψα...

Σήμερα το birthday girl είναι η γιαγιά μου...
 (τώρα αλήθεια αυτήν την εποχή κάθε μέρα κάποιον γιορτάζουμε...
ξέρω τι θα πείτε...
είναι απλά υπέροχο!!!!!)
Χα χα χα...απλά σ ευχαριστώ θα της πω,ξέρει εκείνη,για όλα...για όσα...

Ο χρόνος μας άφησε με πολλά καλά και κακά,αλλά σε ποιον δεν το κάνει?
Και για να μην γίνει κλισέ αυτή η κουβεντούλα μας ...δε θα σας πω κανένα από αυτά...
ίσως μονάχα αυτό...
έχουμε έναν μπέμπη και μέχρι τον Ιούνη θα έχουμε και την μπέμπα...
Σε αυτό μόνο θα εστιάσω...
Στον μικρό που δε χορταίνω να κοιμίζω στην αγκαλιά μου και την μπέμπα μας που περιμένουμε όλοι με χαρά.

Ω,πραγματικά αγαπώ το γραφείο μου...
Ο Γιώργος παίζει στα πόδια μου και εγώ εργάζομαι από το σπίτι λόγο της κατάστασης...
Για λίγο θα είναι λέω μωρέ... 
Τέλος του μήνα θα είμαι Κωνσταντινούπολη και τρέχω να προλάβω προθεσμίες...
αλλά μ αρέσει στ αλήθεια...
Την έκθεση της Σερβίας δεν την προλαβαίνω και με χαλάει λιγάκι γιατί ήθελα πολύ να συναντήσω έναν φίλο καλό...μετά σκέφτομαι πως θα βρεθούμε πάλι το καλοκαίρι και χαμογελώ...
Χαμογελώ.

Αυτά γι αρχή...
Πρέπει αν ξεκλειδωθώ και πάλι...χα χα...έτσι μου λέει...
Και κάθε αρχή και δύσκολη,λένε...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου