Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Η βαλίτσα...

Η φετινή σεζον ειναι δυσκολη...
Ο Φώτης δυστροπος λογο δουλειάς...
Ο Κωστας νευρικος λογο ατυχήματος...
Ο καιρός αναποφάσιστους...
Εγω απο προσανατολισμένη με οσα εχω στο κεφάλι μου...
Το ξενοδοχειο ομως όμορφο και ηδη με κόσμο...
Και το καινούργιο στα σκαριά και ο Αξίερος στα κάπως του...
Νεύρα...Φωνές...
Και εμειναν μερες τρεις για τα γεννεθλεια μου...
Και με οσα γίνονται ακομη δεν εχω αποφασίςει αν θα κλείσω τη βαλίτσα με τα πράγματα μεσα για να φύγω ή αν θα την αδειάσω και θα την βαλω στη ντουλάπα...
Ακομη δεν εχω αποφασίσει...
Αυτη η βαλίτσα
Που κουράστηκα να τη γεμίζω φουρτουνες βρε παιδι μου...
Και έμειναν μερες τρεις και ακομη ν αποφασίσω...
Και ο καιρός περνά και γίνομαι πια 34!
Εμειναν μερες τηρεί σακί η βαλίτσα εκει να με κοιτα...
Μερες τρεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου