Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Αναπνοή ...

Αναπνοή...
Περπάτησα ώρες εχθές...
Έφτασα ως το νεο κολυμβητήριο στην άλλη άκρη της πόλης,κοίταξα το ρολόι και περπάταγα ήδη περισσότερο απο ώρα,ήταν απολύτος φυσιολογικό να  ζαλιστώ...
Ηταν ο Πέτρος εκει ,είχε τον μικρό του τον Νικόλα στο τμήμα της Χριστίνας,μόλις τεσσάρων ο μικρός...
Μόλις τεσσάρων...
-----------------------
Ο Κώστας με έπερνε μολις τελείωσε απο το γραφείο για να πάμε για καφέ αλλα δεν το άκουγα στο κολυμβητήριο μέσα και έτσι θα πιούμε έναν σήμερα πριν την αναρρίχηση.
πρέπει να κατέβω και εγω στο γραφείο να πάω τα τιμολόγια.
-------------------------------------------------------------------------
Ερχεται ο Φώτης επιτέλους...
Μετά απο ένα μήνα Ταυλάνδη,βρίσκει το δρόμο της επιστροφής.
Μου έλειψε, η αλήθεια ειναι.
Να ερθει να μπούνε μερικά πράγματα σε θέση...γιατί η "θέση τους" οπως παντα λέμε,δε μπορώ να σου πω με σιγουριά ποια είναι.
Ανασαίνω.
-------------
Παρηγγειλα ενα ξύλινο παπιγιόν για τον μικρό.
Ειναι μοναδικά κομμάτια φτιαγμένα στο χέρι απο δυο ταλαντούχα παιδιά στην Καρδίτσα.
Το κοστος ειναι μικρό αν αναλόγιστείς τον κόπο ,την τέχνη ,το μεράκι και την μοναδικότητα.
Εννοειται και δε το ξέρει.
Εννοειται και δε θα του το πω.
Θα το αφήσω στο μπαρ στο καφέ.
Θα του το δώσει ο σερβιτόρος μολις παει.
---------------------------------------------------
Γι αλλο σε ηθελα.
Αναπνέω.
Η Αδερφή μου ειναι ήδη με το μωρο εδω και ενα μήνα σπιτι.
Εννοειται κοιμάμαι στον καναπέ.
Ο γαμπρός μου αναμένει την απόλυση του αφου του βγάζουν το λάδι καθημερινά.
Αποζημίωση μηδέν σαν ωρομίσθιος που ειναι δηλωμένος.
Και το έργο θα ξαναπαίξει.
Επιστροφή στο πατρικό.
-----------------------------
Ο καιρός πλησιάζει να φύγω στο νησι.
Ξεκινάω μαθήματα οδήγησης,περνώ το δίπλωμα και φεύγω.
Το ταξίδι που ηθελα το αναβάλλω μέχρι νεωτέρας και κανω την καρδιά μου πέτρα που λέει και ο λόγος.
Τα οικονομικά γίνονται και παλι δυσκολότερα για ολους
--------------------------------------------------------------------
Τις τελευταίες μερες ο ταχυδρόμος μου φέρνει πράγματα του μαλακά.
Η κάρτα miles and bonus.
Η family card της ΙΚΕΑ.
Ο Σταυρός με πηρε τηλ για την οφειλή του που θα καλύψω εγω.
Τον κρετινο.
Τον καραγκιόζη.
Μου ήθελε και dolce vita.
Άι σηχτηρ.
--------------
Αναπνοή.
Το πρωινο του μήνυμα έλεγε :
"Δεν ειναι πως μου έλειψες τη νυχτα,ειναι που μου ελειπες Σ ΟΛΗ μου τη ζωη"
Τωρα αληθεια?
Ο γλυκός μου.
------------------

Ρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου