Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Πράγματα...εγώ.

Αγαπώ τα φώτα της πόλης απο ψηλά,τα φωτάκια τα Χριστούγεννα και το ημίφως στο δωμάτιο κρατώντας χαμηλό το πατζούρι.
Lacta μπισκότο.
Καραμέλες zero κανέλλα.
Προτιμώ την Πράσινη κούπα του καφέ,στη μύτη μαύρη ζάχαρη και το καλοκαίρι 1/2pine μπύρας για τον φραπέ.
Διαλέγω Premier αλλαντικών στα goodys ή club φιλέτο κοτόπουλου με extra σως.
Το πιο όμορφο χαμόγελο το εχουν τα playmobil και την αγάπη που σου δίνει ενα ζώο δε στη δίνει κανένας άνθρωπος.
Ο καλύτερος μήνας του μέλιτος θα ηταν αραγμένοι σε εναν ήσυχο όρμο σε ενα μικρό νησι με ενα 4μετρο ιστιοφόρο με μια καμπίνα ,βουτιές ,κρασί,κουβέντα και ερωτας για λίγες μερες.
Ονειρεύομαι ενα μικρό σπιτι με κήπο και μεγάλα παράθυρα.
Δε μου αρέσουν τα κάλαντα και να στολίζω δέντρο.
Το χρώμα στις κουρτίνες που μισούσαν Μητροπάνος και Λάκης ,ηταν μωβ.
Θέλω να ζήσω στην Αυστραλία.
Φοβάμαι τ αυτοκίνητα αλλα θα ηθελα ενα wv cross touran ενω λατρεύω την ML 550 της Mercedes .
Δε φοβάμαι τον θάνατο,αλλα δεν αντέχω την απουσία.
Πάσχω απο σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 ο οποίος υπάγεται στην κατηγορία των ανιάτων ασθενειών.
Ειχα παντα περισσότερα κιλά απο αυτα που θέλετε και το αγαπημένο μου χρώμα ειναι το κόκκινο.
Οι καλύτεροι μου φίλοι ειναι άντρες,ο Τολης και ο Θανάσης με τον δεύτερο να με εκπλήσσει με την πορεία του ως οικογενειάρχης.
Παντα ηθελα δίδυμα και ναι δε μου αρέσουν τα φουστάνια.
Με πρόδωσε ο μονος άνθρωπος που δεν επρεπε ,για καποια αλλη και ετσι έληξα τον γάμο μου.

Διαβάζω Κυριακάτικες εφημερίδες και την μπουγάτσα μου την τρώω μιση-μιση.
Ο Robert frost και ο Shakespeare ειναι οτι πιο κοντά εχω σε ποίηση.
Λατρεύω το παγωτό μηχανής.
Θεωρώ τα μεταλλικά έπιπλα κρύα και τα μαξιλάρια Μ αρέσουν πολυ,πολλά και παντού.
Αν μπορούσα να διαλέξω το επάγγελμα μου θα ήταν χειρουργός στην εντατική,αν ήμουν ελεύθερος Επαγγελματίας θα ειχα το δικο μου B&B με μολις εφτά δωματια.
Φοράω αθλητικά,κοιμάμαι με ενα t-shirt και οι καλτσες μου δεν ειναι ποτε ζευγάρια...αν ειναι κατι δε παει καλα.
Πριν μπω σε ενα σπιτι ,σχεδόν παντα ισιωνω το πατάκι στη είσοδο.ψυχαναγκαστικο ξερω.
Με μεθας με το λευκό κρασί,ερωτεύομαι με το strawberry μοχιτο και τη γρανίτα φράουλα με μαύρο ρούμι.
Αγαπημένη τούρτα λευκή λεμόνι και αμύγδαλο.
Amaretto τον χειμώνα .
Δε χτενίζω ποτε τα μαλλιά μου εκτος πριν μπω για μπάνιο.
Αγαπημένο αφρόλουτρό Nivea ρόδι.
Το άρωμα μου θα ειναι οσο  το βρίσκω Gucci rush κόκκινο.
Δε φοράω παντόφλες γιατι σκονταφτω...τραγικό ξερω.
Μ αρέσουν οι ουλές και τα σημάδια σε εναν άνθρωπο και τα καθαρά βλέμματα.
Αν νυσταξω δε κολλάω να παρατήσω την παρέα και να σωθώ στα σκεπάσματα,ειμαι η κακοτερότερη παρέα για club.
Δε καπνίζω αν και για μια φορά θελω να πιω και να την ακούσω.
(To be continued)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου