Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Happy thoughts,happy people!

- Ετσι είναι φίλε μου,πότε φουρτούνα,πότε μπουνάτσα!

Αλλαγές!
Το είπε η Μαριλένα μου,δε το είπε?
Ε,και έγινε!
Καλοκαίρι στο νησί λοιπόν!
Το είπε και ο γιατρός άλλωστε χα χα 

- θα σου κάνει καλό η θάλασσα!

Πάντα,μόνο καλό μου έκανε η θάλασσα και στη φουρτούνα της και στη μπουνάτσα!
Κρατάω τα βασικά στο πίσω μέρος του μυαλού μου :χρήματα,διαζύγιο,εισιτήριο κλπ και επικεντρώνομαι στα όμορφα :νησί,θάλασσα,ηρεμία.

Έν τάχει .
Θανάσης - Γεωργία- Στέλλα και Στυλιάννα μου ,έρχονται για τα γενέθλια μου στο νησί.
Τόλης για κράξιμο.Γραμμή στην ξυνή και σ άλλη παραλία.
Δημήτρης με Ισμήνη στο νησί και αυτοί τον Αύγουστο!
Το γόνατο μου ενοχλεί αλλά περπατάω έστω κουτσαίνοντας !
Γελάω! Η αλήθεια έρχεται και με βρίσκει πια και γελάω με όσα μαθαίνω!
Δύο πόνοι μόνο,ένας μαύρος και ένας καφέ ...χρειάζομαι χρόνο ακόμη!

Δε συγχωρώ.
Δε ξεχνώ!
Δε δικαιολογώ!

Έπαθα ,έμαθα και απομυθοποίησα...
Εύχομαι να το βρει τριπλό μπροστά του!
Happy thoughts,happy people!
Happy me...
Γιατί μου παει η ευτυχία...
...έτσι μου είπε!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου