Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Εμένα μου έφτανε.




Μη μου λες πως δεν ήθελες να με πληγώσεις...
Όταν με πληγωνες δε το σκεφτόσουν?
Ειναι πολυ χαζή ατάκα αυτή..
Καλύτερα να μην έκανες πράγματα για τα οποία λυπάσαι τώρα...
Όπως εγώ...πάντα μα πάντα σκεφτόμουν εσένα...και παραδοξος ήμουν ευτυχισμένη που ησουν και εσύ. ..
Γιατί αυτο ήθελα.
Να είσαι ΕΣΥ γαμωτο ευτυχισμένος και μια μέρα απλα δε σου έφτανε...
Μη μου λες λοιπόν πως δεν ήθελες να μκκε πληγώσεις, γιατί αν όντως δεν ήθελες. . Δε θα με πληγωνες.
Τόσο απλά.

1 σχόλιο:

  1. Παντρευτηκα για να περναω τα σαββατοβραδα σαν το σημερινό με την οικογενεια μου και οχι μόνη.μου ηταν αυτό υπεραρκετο και ήμουν ευτυχισμενη.μου ειναι δύσκολο τωρα να πρέπει να κάνω ξαφνικά κάτι άλλο. Αν διάλεγα παλι το ίδιο θα επελεγα.τα βραδια σαββατου που πίναμε ουρσους ακουγοντας μουσική με τα μικρά να κοιμουνται στα καλάθια τους.μου ήταν υπεραρκετο.αληθεια μου ηταν.σ εμενα ομως.. οχι σ αυτον

    ΑπάντησηΔιαγραφή